איור דיגיטלי בתור מתנה

מה זה איור דיגיטלי?

תמונות הפכו בשנים האחרונות מפריווילגיה לדבר סטנדרטי. כיום כל אחד שמעוניין בכך, יכול לצלם אדם שהוא אוהב או נוף ייחודי, ללכת לחנות צילום ולהדפיס את התמונה על קנבס. אז נכון, ישנה גם כיום ייחודיות רבה להדפסה של תמונות דיגיטליות, אבל נדרש איזשהו שדרוג, שינוי. כאן בדיוק נכנס לתמונה האיור הדיגיטלי. האיור הדיגיטלי לוקח את התמונות הקלאסיות שכולנו מכירים ומוסיף להן טוויסט ייחודי. על בסיס תמונות אהובות ומצחיקות שצילמתם, על בסיסן ניתן ליצור בטכניקות עריכה מתקדמות ציור מצחיק, מקורי ומגניב במיוחד.

למה דווקא איור דיגיטלי?

כשאנחנו מחפשים מתנה לאדם קרוב שאנחנו אוהבים, לא פעם אנחנו נאלצים להתלבט בין מבחר רחב של אפשרויות. אז למה דווקא איור דיגיטלי?

מתנה מקורית

אם מדובר באדם שאתם אוהבים וקשורים אליו, אתם כנראה מעוניינים לתת לו את המתנה הכי מקורי שיש. נמאס כבר לקבל ליום ההולדת דיסק או ספר – השנה הגיע הזמן שתגוונו במתנה שאתם מעניקים לאנשים שאתם אוהבים.

מתנה אישית במיוחד

מקוריות של מתנה היא כמובן חשובה, אבל חשוב לא פחות יהיה כמובן התחושה של המחשבה האישית בבחירה של המתנה. ברכישה של איור דיגיטלי תוכלו לבחור את סגנון האיור בהתאם לאופי של האדם שאתם אוהבים. בהתאם לכך, מדובר במתנה שיכולה לגעת בתחומי עניין של האדם הקרוב אליכם, חוויות משותפות שצברתם ואפילו בדיחות אישיות.

מתנה מקורית לעיצוב הבית

בתכלס, אולי הכי מגניב – מדובר במתנה שימושית. אם לחבר קרוב שלכם, בת הזוג או אחד ההורים יש איזה קיר ריק בסלון הבית שרק מחכה להתמלא – איור דיגיטלי זה אחלה דרך לפתור להם את הבעיה באופן מקורי, משעשע ונעים. המתנה שלכם תהיה תלויה בבית של האדם שאתם אוהבים ותזכיר לו אתכם בכל יום ויום.

איזה אפשרויות בכלל יש?

איורים דיגיטליים מגיעים בשלל סגנונות ונושאים, כך שתוכלו להיות בטוחים שתמצאו את האיור שהכי מתאים לסגנון האישי שלכם ושל מקבל המתנה. תוכלו לבחור באיור בסגנון הסימפסונים או ריק ומורטי, איור בסגנון עיר פופולארית שאתם אוהבים או נוף טבע, איור בסגנון אגדות והרשימה עוד ארוכה.

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לקטלוג המוצרים שלנו, להתרשם מהמבחר הרחב ולמצוא את נושא התמונה שהכי מתאים למה שאתם מחפשים. לאחר שתמצאו את הנושא האהוב, העלו את התמונות הרלוונטיות של האנשים שהייתם מעוניינים למקם באיור והשלימו את פרטי ההזמנה – אנחנו כבר נדאג שהאיור יגיע עד אליכם. בינתיים תוכלו לפנות את הקיר, לספר לאדם הקרוב אליכם שארגנתם לו הפתעה ואולי לחגוג גם את המאורע המיוחד שאתם מציינים גם בדרך אחרת. תהנו!