דמויות הסדרה ריק ומורטי

הסדרה ריק ומורטי מציגה לנו שלל דמויות בין-ממדיות מגוונות ומצחיקות. עם מאות דמויות גדולות וקטנות שהופיעו במהלך העונות שלה, הסדרה ריק ומורטי מביאה לנו משהו שלא נראה על המסך כבר הרבה זמן.

בדמויות שמציגה הסדרה יש כמה דמויות משעממות כמו גירהד, דמויות משחק המילים כמו אברדולף לינקלר, ודמויות שהמעריצים לא יודעים עליהן כמעט כלום, כמו דיאן סאנצ'ס. אבל לאורך יותר מ-70 פרקי התוכנית, יש כמה דמויות שהוכיחו את עצמן.. כאלה שבאמת אהבנו יותר מהשאר.

10 הדמויות הכי טובות בסדרה

10. ג'סיקה

רובנו המעריצים מקווים לראות את לג'סיקה הרבה יותר בעונות הבאות של התוכנית. במילים שלה, ג'סיקה הייתה "אובייקט בסיפור אחר" בחלק גדול מהסדרה. וזה נכון. היא בילתה ארבע עונות פשוט בהיותה האהבה הבלתי מושגת של מורטי בתיכון, אבל לא היה לה עוד חלק סיפור מעבר לכך.

עם זאת, עונה 5 הראתה לנו את ג'סיקה חווה הרבה יותר בזמן שהיא קפאה בזמן. למרות שלא היו לה הופעות נוספות במהלך שאר עונה 5, יש לה הרבה פוטנציאל כדמות עכשיו כשהיא יותר פראית.

9. בת' סמית'

לבת' יש קשת מצבים די מרשימה במהלך הסדרה. אולי הדמות המגוונת ביותר. בכל הנוגע לצמיחת הדמות, בת' הפכה מאשת נישואים ומשפחה צינית וחסרת רצון למישהי גאה ושמחה להיות איפה שהיא נמצאת.

בת' חכמה להפליא כמו אביה, והקשר שלה עם ג'רי השתנה לזוגיות מכבדת יותר ממה שהיה בהתחלה, מה שהופך אותה להרבה יותר חביבה כאדם. היא חביבה כלפיו ומנסה במודע לעבוד על נישואיהם באמצעות טיפול ופעילויות משותפות, שלא לדבר על הויכוחים מול ריק עבור ג'רי.

8. סאמר סמית'

תפקידה של סאמר בסדרה תמיד היה משמעותי. היא הייתה ברבים מהסיפורים הטובים ביותר של ריק ומורטי, והיא ממשיכה ללוות את ריק ומורטי בעוד ועוד הרפתקאות בסדרה, והקהל ממשיך לראות הרבה יותר מהדמות שלה ולשמוע הרבה יותר מהערות הסרקסטיות ומהאופי של הילדה המתבגרת.

סאמר עמדה במרכז הפרק ב"Gotron Jerrysis Rickvangelion", הדיאלוג שלה גורם לפרשנות חוזרת ונשנית על פמיניזם ועל הסטריאוטיפים שאיתם מתמודדים נשים והדור הצעיר מדי יום, וזה רק חלק מהביקורת שהסדרה מעבירה.

7. יוניטי

יוניטי הוצגה רק בפרק אחד של ריק ומוקטי, אבל הנוכחות שלה הייתה מאוד חשובה, וזה לא יהיה מפתיע אם היא תגיע לביקור חוזר כדי ליצור אינטראקציה עם ריק שוב. נראה שמערכת היחסים של יוניטי וריק הייתה חשובה מאוד לריק, והיא הייתה אחת מהאנשים הבודדים שנראה היה שבאמת אכפת לו מהם.

ריק ומורטי עסקו בסוגיות האמיתיות של דיכאון כאשר ריק שקל לשים קץ לחייו לאחר הפרידה שלהם. זה הוכיח עד כמה יוניטי הייתה מרכזית בחייו, וזו הייתה הפעם הראשונה שבה אנחנו הקהל קיבלנו הצצה לתיעוב העצמי של גאון העל המשוגע.

6. בירדפרסון (איש הציפור)

בירדפרסון הוא חברו הטוב והקרוב ביותר של ריק. למעשה, השניים אפילו מתנשקים בפרק אחד של סדרת הקומיקס ריק ומורטי. מלבד היותו שידוך רומנטי פוטנציאלי עבור ריק, בירדפרסון עבד קשה כדי לעזור לריק לאתר את הרוצח של דיאן ובת', והולך לכל מקום שריק מבקש ממנו.

השניים חלקו קרב אינטנסיבי ומרשים בבלאד רידג' כדי להביס את הפדרציה. למרות שחלק מהדברים לא היו מושלמים, כמו הפרידה המביכה שלהם בבלאד רידג' או שריק לא מספר לו על הילד של בירדפרסון, בירדפרסון הוא אחד האנשים הבודדים שבאמת מכירים את ריק והוא אפילו זה שחושף את המשפט הידוע שלו, " Wubba lubba dub dub" (וואבה לאבה דאב דאב), שפירושו למעשה "אני סובל מכאבים. בבקשה תעזרו לי".

5. ג'רי סמית'

ג'רי הוא דמות שחושפת את עצמה ללא בושה, ויש על מה להעריך אותה על כן. אמנם הוא עשה כמה דברים מביכים במהלך העונות הראשונות של הסדרה, אבל היו לו גם רגעים של אומץ אמיתי, כמו כשהוא בקרב שנלחם נגד הקרוננברגים כדי להגן על בת' וסאמר ועזר להציל את חייו של ריק ב"המזימה המטומטמת" (למרות שהוא זה שהעמיד אותו בסכנה מלכתחילה).

במהלך עונות 4 ו-5, לג'רי יש יותר ביטחון בתפקיד שלו בתוך המשפחה ולא נותן לאף אחד להפיל אותו. כשבת' צוחקת על בובות הגרב שלו, הוא עושה אותן בכל מקרה. הוא לא נותן לאנשים לפגוע ברגשותיו, והוא ממשיך לעמוד על שלו.

4. מר פופיבוטהול

למרות שדמויות רבות של ריק ומורטי מכירות בכך שהן בסדרת טלוויזיה, הוא היחיד שצופה בתוכנית יחד עם הקהל. תיאוריות מעריצים רבות עלו לגבי מיהו מר פופיבוטהול, אבל המקור שלו הוא עדיין קו עלילה לא פתור בריק ומורטי.

הסיפור המורכב של מר פופיבוטהול בסדרה הופך אותו גם לאחת הדמויות הטובות ביותר. הוא שרד פציעת ירי, התגבר על התמכרות לסמים, התחתן והקים משפחה, לימד ספרות נשים אפרו-אמריקאית באוניברסיטה, ואז איבד את עבודתו כשריק גייס את תלמידיו לבדוק את כישורי הלחימה שלו לשוד שרצה לבצע.

3. מורטי סמית'

בגיל 14 בלבד, מורטי נאלץ לנטוש את משפחתו מספר פעמים כדי לשנות את המציאות, לקבור את גופתו שלו והתמודד עם עוד המון מצבים של כמעט מוות שרוב בני הנוער (או האנשים, בכלל) לא צריכים לחוות.

לאורך הכל, מורטי הפך לדמות יותר ניואנסית ומסובכת. התמימות הילדותית שלו כמעט ונעלמה, אבל הוא עדיין שומר על תחושת מוסר חזקה וטוב לב, כפי שהוכח בסליחה החוזרת ונשנית שלו לריק כשהוא רעיל כלפיו. מורטי הוא הכי מורטי, אחרי הכל, וזה מה שעושה אותו לכל כך גדול.

2. מורטי הרשע (איביל מורטי)

מורטי הרשע הוא אחת הדמות האהובות על המעריצים ומושא תיאוריות וקונספירציות רבות לגבי הסדרה. הוא האדם היחיד אי פעם שהצליח להערים על ריק על ידי פריצת אקדח הפורטל שלו והוא האנטי-תזה המושלמת למורטי. אם כבר, האינטליגנציה והערמומיות שלו הופכות אותו לדומה הרבה יותר לריק.

אחד הפרקים הטובים והאהובים ביותר של ריק ומורטי, "The Ricklantis Mixup", והתוכנית שלו שסוף סוף יצאה לפועל הייתה אחת הסיבות לעונה 5 של ריק ומורטי. הגמר היה הטוב ביותר עד כה. מורטי הרשע הוא חלק פנטסטי מהסדרה, והמעריצים מקווים שהם יקבלו הצצה כיצד נראים החיים עבורו מחוץ ל-Curve.

1. ריק סאנצ'ז

ריק הוא הדמות שגורמת לקהל להרגיש הכל: כועס עליו, נגעל ממנו, שבור לב, או פשוט מתרשם מהפיקחות והחכמה שלו. הוא הדמות הכי אמיתית ואנושית בתוכנית, וזה הופך אותו לאחד הטוב ביותר לדעתינו.

הנטייה של ריק לחבלה עצמית, התיעוב העצמי העמוק שלו, והמאבקים שלו עם שימוש בסמים משתלבים עם לשונו המהירה, אומץ ליבו וכושר ההמצאה שלו כדי להפוך אותו לדמות מסועפת ומסובכת. בלי ריק, אין סדרה. סיפור הרקע והאישיות שלו דוחפים הכל קדימה, וההרפתקאות הרבות שלו יוצרות את הסיפורים המרתקים שיש לריק ומורטי לספר.

במידה ונהנתם לקרוא ואתם אוהבים ואתם ממש אוהבים את הסדרה כמונו, אנחנו מזמינים אתכם לצאת מהפורטל ולהפוך לדמות מהסדרה! אנחנו כמה מאיירים מוכשרים במיוחד שיכולים לצייר אתכם בהשראת דמויות מהסדרה. למידע נוסף ולהזמנת ציור מושלם ואין ספור רקעים לבחירה: ציור ריק ומורטי

  • אנחנו לא קשורים בשום אופן לסדרה ריק ומורטי או יוצריה, אנחנו מעריצי הסדרה בדיוק כמוכם ושואבים השראה ממנה ומסדרות דומות.