מחירון איור דיגיטלי

מחיר הציור

באתר שלנו תוכלו למצוא קטלוג עם מגוון עשיר של רקעים מובנים שבחרנו בשבילכם – החל מהשטיח של אלדין או הטלפורטר מריק ומורטי ועד למגרשי כדורגל, עולם הסימפסונים ואפילו מצנח רחיפה.

במחיר התחלתי של 179 ₪ תוכלו להנות מציור עם רקע מהקטלוג שמכיל דמות אחת לבחירתכם. עבור כל דמות נוספת, ייגבו 80 ₪ נוספים.

בנוסף, במידה ואתם מעוניינים לבחור לגמרי בעצמכם את הרקע – גם זו אפשרות. עבור מחיר התחלתי של 349 ₪, תוכלו לבחור לציור האישי שלכם כל רקע שיעלה לכם על הדעת. המחיר ההתחלתי גם במקרה הזה רלוונטי עבור דמות אחת – עבור כל דמות נוספת, ייגבו 80 ₪  נוספים.

תוספת תשלום בהתאם לגודל קנבס
עבור הקובץ הדיגיטלי של הציור, לא תידרש תוספת תשלום – אותו תוכלו לקבל בחינם לכתובת המייל שלכם. במידה ותהיו מעוניינים להנות מהציור מודפס על קנבס, ישנם מספר גדלים.

  • קנבס קטן – 30 על 45 ס"מ, במחיר של 90 ₪.
  • קנבס בינוני – 40 על 60 ס"מ במחיר של 130 ₪.
  • קנבס גדול – 50 על 75 ס"מ במחיר של 180 ₪.
  • קנבס ענק – 60 על 90 ס"מ במחיר של 240 ₪.

אפשרויות נוספות

במידה ובחרתם להנות מציור מודפס על קנבס, קבלה של הקובץ הדיגיטלי במייל בנוסף לציור המודפס תיעשה במחיר של 20 ₪. בנוסף, במידה והייתם מעוניינים לקבל את התמונה בהקדם ולעקוף את התור, תוכלו לשם 50 ₪  נוספים לטובת זירוז המשלוח. 

מילוי פרטי ההזמנה

לטובת השלמת ההזמנה תידרשו למלא מספר שדות. ראשית, את כמות הדמויות שהייתם מעוניינים לשלב בתמונה. לאחר מכן, בהתאם תידרשו להעלות את תמונות הפנים של חברי התמונה האהובים שלכם. וודאו שהתמונות ברזולוציה טובה ואיכותית, שתאפשר לאומנים שלנו לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. אם בא לכם להשקיע, תוכלו להוסיף תמונה של הלבוש הנדרש למשתתפי התמונה, כותרת לציור והערות לצייר.

לאחר מכן תתבקשו לבחור את גודל הקנבס הרצוי (קטן, בינוני, גדול, ענק או תמונת דיגיטל).

כשסיימתם למלא את כל הפרטים, כל מה שנשאר לכם לעשות זה רק למלא את פרטי האשראי שלכם, הכתובת ופרטי הקשר ואנחנו כבר נדאג שהמשלוח יגיע עד אליכם. תתחדשו!